pátek 22. srpna 2008

Focení s mistrem, aneb vandr s Předsedou

Během posledních pár dní jsem nepsal, neboť byl čas dovolené, při které jsem 4 dny vandroval s Předsedou po Rychlebských horách.
Jsme pánové už trochu kulatější a dýchavičnější, než před 15ti lety a taky spaní na zemi už je pro nás spíš trest, než odpočinek. Přesto jsme zase vyjeli vstříc dobrodružsví a trochu toho focení. Aby ty naše bágly byly co nejlehčí, měli jsme každej jen 6x6, já měcháč, Předseda TLR.
Když tak v těch horách lezeme do vrchu, kde sotva popadám dech a do očí se mi řine pot, dojdu Předsedu jak si směle komponuje. Co tady chce fotit??? Proboha vždyť tu nic není.
Pak slyším: "nemáš u sebe expozimetr? Je to 125/11 při iso 125?"
Kouknu na expozimetr a čas sedí. "Ty poznáš světlo?"
"No většinou jo, ale někdy se taky seknu." (za ty 4 dny se spletl jednou o jednu clonu)
Abych ukojil potřebu si taky cvaknout jdu se podívat co fotí. Koukám na matnici a obdivuji génia. Jak je tohle možný, proč to já tak nevidím? A tak tomu bylo skoro pořád. Nicméně materiálu moc nepadlo, hezkejch fotek ale pár bude, u Pituchů určitě.

Abych ho jen nechválil: po 4 dnech už pěkně smrděl.