úterý 5. srpna 2008

Kodak TX 400

TX 400 neboli Trix je nejoblíbenější film našeho předsedy. Je to naprosto excelentní film, přímo stvořený na lidi, na reportáže, do jasného i mdlého světla. Jeho obliba ve světě je stále vysoká i když se vyrábí už více než 50let.
Na přírodu bych ale volil jiný film, tam je 400 iso zbytečně moc.
U mě je to asi nejoblíbenější svitek. Jestli jsem kdy dělal nějaké fineprinty, byly z tohoto filmu.
Ten film se snese snad s každou vývojkou, dokonce i s těmi na nichž je napsáno, že jsou pro něj nevhodné. Máme to prakticky potvrzené u amaloco AM-74.
Jinak rodinal, ID-11, atomal, mikrofen, X-tol, pyrocat-M všude je báječný.

Já si o něm tajně myslím, že má zabudované dobré světlo přímo v emulzi, ale pořád nevím, jak to u eastmanů udělali.

Ještě existuje TriX 320, já jsem to štěstí neměl, ale prej je ještě lepší.